Friday, May 2, 2008

Cuz House!

So after that fun jalan at the mall!! My sis and I went to rumah my cuz! Because ada this Nu skin check up thingy!! My sis is like the representatives (though she works for the govern(tolong kawanya lh))!! We came there like 6! Makan kebab!! Yum-yum!! Msg-msg-msg Syaza!! It was quite di rumah ahh since my niece and nephew was out!! Awal2 udah jalan2 ahh!!

So yeah 7.45pm ada tia the check up!! My niece bru dtg jua! Si Putri namanya!! Liat tv, American Idol, Stomp the yard!! Main sama meow!! (house cat) Msg-msg-msg Syaza!! heheh xP Then my niece bawa atas main sims!! (she is only like 6 pandai udah + ia ada mob udah) Damn!! Ia ani suka menyamal and stubborn but i still love her!! gagaga xP Tpi cute & smart !! Uching pun ikut atas!! Memajal ia ani supaya aku main sims nya!!

Then msg-msg Syaza!! My niece pun liat!! Faham ia eyh!! handal nie her eng!! Then si adik dtg Fitri my nephew (4yr old) tidor ya bekas jalan!! So its like 9pm liat Tom and Jerry!! Anti dorang was also there in the room! Aku biasa, slalu tease ia pasal my mom bagi my old baju to her!! and said "eyh anti baju ku tu eyh" hahaha jahat aku ani eyh!! hahah Giler masa liat Tom and Jerry anti ani mcm sakai bh!! Well she has good humor!! TAWA berabis bh!! My niece nenen while holding my hand!! So tawa2 sampai sakit parut kami berdua ani (anti & me), ada sampai menagis jua and ter-kantut!! HAHAHA!! Banar!! Mikin tawa tia!! Siok eyh liat Tom and Jerry sama anti ahh! Then si Bazh mc!! Aku msg th!

So turun main uching lagi & makan lgi! 10+pm balik tia!! Sampai rumah 11.40pm =P, Tetidur di kereta!! Then rajin buat blog since its 1st May!! My MONTH!! xP


Meow Zandus (I dont know how to spell the name)


Mcm carpet!! xP


Yashi!! xP Ada rubberband i put!! Ia cuba gigit ahh!! Kiut!!

Annivesary for Ziedah and me!! 5 mre days =P

No comments: